Fællesspisning
Fællesspisning
Beskrivelse
🍕 Fællesspisning med vennerne på Ungecenter2610 🍕
Har du lyst til en hyggelig aften med god mad, fede aktiviteter og nye mennesker? Så kom til fællesspisning på Ungecenter2610!
Hvad kan du forvente?
• At være med til at lave maden sammen med andre unge
• At spise sammen i en afslappet og hyggelig stemning
• Sjove aktiviteter og fællesskab
• Mulighed for at møde nye mennesker og hænge ud med vennerne
Tag en ven – eller flere – med, og kom og vær en del af fællesskabet. Du behøver ikke kende nogen på forhånd, bare mød op som du er.
Der er fællesspisning d. 4/11 og d. 3/3.
OBS - Tilmeldig dig, så vi ved hvor mange vi skal købe ind til!
🆓 Det er helt gratis at deltage, og alt mad er inkluderet.
🌟 HUSK!
Ungecaféen er også åben mandag, onsdag og torsdag kl. 16.00–19.30.
Her kan du hænge ud med vennerne og købe billige snacks og lidt mad.